pondělí 18. května 2015

Alkohol - Jak se dostat z pekla. Jde to.

Drogy - cigarety, mariuhana, alkohol, tvrdé drogy jako koks, extáze, heroin a perník jsou cestou do pekla a ten, kdo je zkusil ví, že se velmi těžko dostává z této cesty ven. Není to, ale nemožné. I já mám zkušenost - bohužel. Jako velmi mlaďounká jsem pila a byla jsem závislá na alkoholu. Dnes si to umím přiznat a vím, že to byla chyba, také jsem kouřila a byla závislá na nikotinu, vyzkoušela jsem i lehčí drogy v včetně hašiše, mariuhany, atd.



Krom cigaret a alkoholu jsem měla spíše tu zkušenost, že mi to nic nepřidalo a spíše ubralo. Žádné skvělé pocity jsem neměla a spíše se to točilo kolem pěkné schýzy. Nic méně přestat opravdu jde, i při pocitech blaženosti a naplnění.





S alkoholem jsem začala jako velmi mladý člověk už kolem 14 roku a trvalo to tak 5 let. Byla jsem vždy velmi sečtělí člověk co vyhledával spíše intelektuálně založené lidi a nikdy mně nenapadlo, že budu mít už v 16 problém s alkoholem. A měla. (Někdy se snad rozepíšu o tom víc)



Měla jsem v životě věčný pocit méněcennosti, že nikam nepatřím a hlavně pocit nenaplněnosti. Alkohol byl pro mně formou dobré nálady a setkávání se s lidmi. Byla jsem více otevřená, upovídaná a měla jsme pocit, že komunikace mi jde mnohem lépe. Jenže od jednoho piva na stole, to vedlo i k tvrdému alkoholu. Zapomínala jsem na svou rodinu ( i když jsem je ráda neměla) a na všechno. Jediné co jsem vždy ctila byla školní docházka, až potom jsem chodila i za školu a vysedávala na panákách po putikách. Na své opilecké roky nejsme hrdá, ale beru to dnes jako velkou zkušenost. Naštěstí jsem vše dokázala zastavit dříve než by jsem mohla zničit život ostatním.

Je lepší děti varovat předem, doma jsem já osobně nic o drogách neslyšela a ani o alkoholu. A co jsem slyšela ze školy jsem poslouchat nechtěla. Proč taky v nácti ...

Pro mně je důležité, že jsem s tím skončila a jsem čistá více jak 15 let, dnes mám syna vždy jsem tu pro něj, aby nikdy neměl pocit, že nikam nepatří, že je něco méně. Láska ta opravdu léčí. Lečí nám duši a srdce.

A jak vlastně skončit? Každý má k tomu jiný důvod, ale málo, kdo to dokáže a nikdy s toho tak úplně nejste venku. Já dnes nekouřím, a nepiju. Nekouřím skoro 10 let a nepiju už 15 let. Nikdy ani kapku si nedám a to samé s cigaretou. Víte já dnes pracuji s lidmi, stejně postiženými jako jsem byla já, lidmi co trpěli a žily bez lásky a naplnění a vlastní důležitosti. V každém z nás, ale dřímá něco, co chce ven, ať už je to dobré či špatné. V terapiích se zaměřuji na ty dobré věci a ty špatné se často nahrazují novými, lepšími prožitky, myšlenkami. Jako když máte na stole rozdělanou krabici s puzzlíky a máte už místa, kde je to zaplněné a Vám se to nechce bořit. Bořit u mně neznamená, že se nedá stavět znova. Na volné odebrané místa puzzlíků vložíme věci se stejnou sílou, ale pouze správnou energií a vibrací. Je to někdy velká dřina. Pot, vztek, občas bezmoc. To všechno k tomu patří.

Jenže nikdo nechce být otrokem svého těla. Nejlepší je aspoň u mně to tak bylo, skončit ze dne na den se vším. Já jsem velmi cílevědemí člověk a když si něco vezmu do hlavy, jdu si za tím a dokážu utnout úplně vše a na vždy. (Tak, ale i vztahy - partnerství) . Chce to skončit bez jakéhokoliv, ale. Prostě odhodit nechat a vzít si jiné a lepší zboží. myšleno tím, odhodit alhohol, drogy a věnovat se něčemu zcela jinému. Vždy jsem byla dobrá na sport a tak jsem jezdila denně 40 km na kole, po škole hned nasedla a jela, vracela se večer. Člověk si hodně uvědomí, vyčistí si hlavu, načerpá sílu v přírodě. Je dobré si najít nějakého koníčka. Jestli-že bylo na cigarety nebo alkohol, tak je i na nějakou tu zálibu. Nikdo neříká, abyste hned když máte rádi sport, utráceli za drahé permice do posilky. Stačí si koupit švihadlo, činky atd. nebo vemte kecky a běhejte. Běh mi vždy velmi pomáhá. Sport a jakákoliv jiná činnost Vás nasměruje jinám, tam se soustředí vaše myšlení.

Najednou zjišťujete, že jste 4 - 5 hodin bez cigarety, alkoholu, 10 hodin a ejhle ono je to už 12 hodin, 20 - 24, a je to týden dva ....

Pokavaď něco opravdu chcete tak to dokážete a není nic co by Vám stálo v cestě. Alkohol, cigarety , mariuhana, jsou možná lehčí tipy drog, ale nic na tom nemění, že to stále droga je a tvoří se na ní závislost. Dostat z pekla je těžké, ale né nemožné a tak je to ve všem. Nejvíc se na drogách tvoří psychická závislost. jenže samotné psyché jsme my sami. Fyzické problémy jsou, jsou to od bolesti hlavy, zvracení, průjmů, křečí, ale chce to vydržet, žádná bolest není taková, aby Vás porazila. To Vás víc zabije další dávka drogy, než vydržet abstinenční příznaky. U mně se projevovaly agresivitou, zlobou, nechutenstvím a zvracením. Každý to máme v těle jinak. Přestat, jde. Nesmí existovat žádné ale. Žádné, ale si ani nevytvářejte.



Dnes mojí závislostí je moje práce, moje sny, moje tužby - přání, můj syn, a spokojený klienti. A co bude Vaší tou zdravou závislostí?

V případě jakéhokoliv dotazu mně můžete kontaktovat na cesky-tarot@seznam.cz více na ceskytarot.webnode.cz

O tomto tématu v mém blogu se ještě zase rozepíšu. ....

napsala pro Vás Dariya Iczkova


 

Žádné komentáře:

Okomentovat