středa 17. června 2015

Jak překonat letní originalitu

Prázdniny a dovolená ťuká na dveře a mnoho lidí se chystá na dovolenou, na dovolenou s dětmi a nebo s rodiči, na letní tábory atd. Rozhodla jsem se napsat článek pro ty,kteří nikam nejedou a bojí se a neví co říct spolužákům, že vlastně budou celé prázdniny trávit doma. A věřte, že ty největší věci máme přímo u nosu a nemusíme pro ty největší dobrodružství jezdit až na konec světa, jen aby jsme byli lepší než ty ostatní. I Váš Facebook a Instagram, přeci může být plný vašeho letního dobrodružství. Jsem ráda, že, když já chodila na střední žádný Facebook a Instagram nebyl. 


Je mnoho lidí, kteří si nemohou dovolit dovolenou u moře, ani tuzemskou dovolenou a dětem a mladým lidem je tohle líto. Ani já nikam neodjíždím, protože já nemám dovolenou nikdy, ale nedovolím, aby můj malý syn, měl v září problém s tím, že řekne byli jsme doma a nedělali jsme nic.

Víte ono je pěkné být někde u moře, nebo někde na chatce, táboře a být s rodinou, přáteli, svým partnerem, jenže né každému toto je z nějakého důvodu umožněno. Nic si s toho hlavně nedělejte. Udělejte si svůj vlastní plán prázdnin a dělejte nové a různé věci, které za školního roku nestihnete. Já třeba například mám v plánu, přesázet si doma své sukulenty, trochu oživit balkon kytičkami. Možná bych se ráda naučila upéct si domácí mufiny a také zase po dlouhé době napsat nějakou povídku, psát články na blog a co hlavně meditovat, tvořit, chodit do přírody a relaxovat. Nemám vůbec den volna v práci a jedu nonstop, jen když je nějaký státní svátek tak mám občas volno, ale to zase dělám na firmě Český Tarot. Takže času nikdy není tolik,kolik by člověk potřeboval.



Těším se na malé procházky a menší výlety. Ráda jezdím na koloběžce a miluji procházky se psy. Každý máme nějakou zálibu a tak se na ní zaměřte. Můžete zkoušet nové a nové věci a tvořit si tak nové zážitky. Poznávat, vytvářet, učit se a rozvíjet všechno co máte v hlavě a na co myslíte. Nechte se klidně inspirovat nějakými blogery,vlogery, čtěte.

Určitě, ale nelžete o tom, kde jste byli. Nemá cenu si vymýšlet, že jste 14 dnů trávili s rodiči na dovolené v Egyptě a pak jste ještě jeli do Číny.Stop.Stop. Tohle fakt nedělejte. Na každou lež se příjde, to mi věřte.

Z toho co děláte nebo chcete dělat udělejte prostě přednost.Vždyť je přeci Cool psát povídky,točit vlog.jezdit na kole a dívat se někde na kopci na západ sluníčka. Je fajn posedět s přáteli,grilovat. Zajít si třeba jen tak ráno na čaj či kávu nějakou knihou v podpaží.Nebo jeden den zajít do knihovny. Můžete třeba k sobě pozvat kamarádku a zajít někam společně. Je myslím mnoho činností, které lze dělat z domova, z místa, kde bydlíte a nemusí to ani stát nějak moc peníze. Když nemáte peníze vůbec, zkuste nějakou brigádu a když ani to nevyjde. Jsou přeci možnosti jak se bavit i bez peněz. Jít na procházku do lesa, pomodlit se lesním bytostem a meditovat, nestojí přece nic.

Buďte s tím co děláte spokojeni, v tom spočívá originalita. Nechte se inspirovat články na internetu, televizí,novinami, videi na YT, knihami či filmem, Určitě na to příjdete jak si zpříjemnit letní čas. Pamatujte si, všechno je to o tom jak a na co myslíme.



Pamatujte, že až se setkáte po prázdninách s kamarády, spolužáky, a lidmi co znáte, budete moc povídat svoje originální letní dobrodružství. A nezapomínejte, že Vy si tvoříte svůj život, na co myslíte, tím také jste.

napsala pro Vás Dariya Iczkova


 


3 komentáře:

  1. Zvláště jeden odstavec se mi moc líbí: ten o možnostech, co originálního dělat v létě. Začala jsem si ty jednotlivé tipy představovat a úplně na mě dolehla ta skvělá atmosféra. Moc se na prázdniny těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že tě článek inspiroval

    OdpovědětVymazat
  3. Velký souhlas, přijde mi, že spousta lidí hledá velké dobrodružtví v co nejvzdálenějších lokalitách a neuvědomují si, že to nejhezčí mají mnohdy na dosah ruky - my rády čteme, chodíme na zahrádku, pěstujeme nové plodiny, zkoušíme biopostřiky, jezdíme na kole, mazlíme se se psy a plaveme.... k tomu přeci nemusím být zrovna v tak oblíbeném Chorvatsku :)

    OdpovědětVymazat