pátek 19. června 2015

Na některé otázky nejsou odpovědi v knihách, ale v srdci

Jsem naivní, ale věřím a jsem opravdu o tom přesvědčená, že lidí se změní. Věřím a vím a denně i vidím, že lidé se snaží hledat podstatu bytí, že začínají až teď vnímat svět úplně jinak, více se otevírat lidem, sdílet a pomáhat a co hlavně milovat svět takový jaký opravdu je.

Lidé hledají odpovědi na své otázky, hledají duchovní partnery, hledají své místo na zemi, snaží se pomáhat, a učit zase ostatní. Čtou a vyhledávají odpovědi, hledají podstatu vesmíru, zákonu přitažlivosti, sílu pozitivního myšlení, hledají a utvrzují se ve své víře. Ve víře, kterou má každý člověk. Když se narodíme na tento svět jsme nevědomí, ale né hloupí. Jsme zaslepený, jako kdyby jsme měli pásku přes oči, všechno na nás má vliv a to nás formuje, ať už v dobrém či špatném. Jenže to strhnutí pásky na očích, to prozření do našeho nitra a uchopení víry v něco co nás všechny stvořilo a spojuje zažije každý. Ať už je věřící či ateista. ....



Já osobně v ateismus nevěřím. Ateista je jen člověk co nevěří v něco co má v sobě od samého zrození. Je to jako kdyby popřel sám sebe. Já také se snažila být ateista, na všechno jsem hledala odpovědi, na věci na které jsem nedokázala najít odpovědi. Jednou mi jeden člověk, řekl velmi moudrou a jednoduchou věc - větu. Na některé otázky nejsou odpovědi v knihách, ale v srdci. Pořád mi to prolíná pamětí, když se snažím hledat zase nějakou odpověď.

Jsem ráda a denně vděčná v jaké době žiju, že je mnoho věcí volně dostupných a člověk hledá a zajímá se, vzdělává se a inspiruje se. Lidé nejsou tak špatný. Vždy věřím v lepší zítřky a zlé situace a lidé beru jako zkušenost. Příjmu jí, ale nenechávám si jí na sobě přilepenou. Příjmu a nechám, ......

Začínám vlastně být hrdá na lidi kolem sebe a celkově s toho postoje jak začínám já vnímat lidi. My lidé máme obrovský potencionál a tolik lásky a síly tvořit, předávat a milovat. Nejsme jen bezcitní tvorové. Já třeba na televizy doma vůbec nekoukám, nemám zájem vidět den co den, kolik lidí zemřelo na dálnici, kdo koho unesl a kde koho okradl, .... Když mě něco zajímá vyhledám si to na internetu ale na Tv zprávy opravdu nekoukám. Nechci si zanášet srdce a hlavu těmahle šílenostma. To není nezájem, ale co mi to dá? Budu jen naštvaná, mrzutá a zase budu mít ten samí pohled na lidi jaký jsem měla po celá léta, že jsme ty nejhorší ..... co na této planetě chodí. Nebudu se soustředit na zlo, to přináší zase jen zlo.

Chci a budu si za tím stát, že lidé jsou dobří, všichni patříme do jednoho systému a je jedno odkuď pocházíme, jakou máme či nemáme víru, a jakou barvu pleti máme a jakým jazykem mluvíme.


Myslete v dobrém, konejte dobro a dobro si Vás najde ..... To mu věřte

napsala pro Vás Dariya Iczkova


 































































































































































4 komentáře:

  1. posledná myšlienka veľmi pekne napísaná
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo by to krásné, kdyby takto smýšlela většina lidí. Bohužel to zatím není, ale taky spíš věřím v dobro, i když někdy to zklamání je pak dost kruté.

    OdpovědětVymazat
  3. Věříme a konáme. Dobrem sklidíš dobro. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už úvodní slova mne zaujala, moc povedený článek. :)

    OdpovědětVymazat